[CikkCakk] emlékeztető

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 13:17:56 CEST

Kedves Szülők, emlékeztetőül az elkövetkező hetek programja:
Ezen a héten szerdáig van tanítás. A tavaszi szünet utáni első nap: április
11 (szerda). Ezen a napon először tanárértékelés lesz, majd utána sportnap.
Reggel rendes időben kell jönni. Csütörtök, pénteken iskolai Tavaszi
Fesztivál. Ennek a programja hamarosan fent lesz az iskola honlapján,
titeket is szeretettel látunk bármelyik programon.
Április 16-tól rendes tanítás. Április 25-én 5 órától fogadóóra. Május 5-én
ballagás, ezen mindenkinek itt kell lenni. Május 6-án (vasárnap) indulunk
témahétre és 10-én délután jövünk haza. A témahétről még írunk részletes
levelet.

--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------