[CikkCakk] ünnepek, szünetek

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2012. Okt. 19., P, 09:47:44 CEST

Kedves Szülők!
Csak egyértelművé szeretnénk tenni az elkövetkező heteket. Most jön egy 4
napos hét vége ( okt. 20-23), aztán szerdán, csütörtökön, pénteken tanítás.
A szombat (okt.27) bár munkanap, a gyerekeknek nem kell jönni, csak a
tanárok dolgoznak. A 29-én kezdődő hét az őszi szünet, első tanítási nap
nov. 5. Azon a héten viszont szombaton is lesz tanítás (nov.10), ez is
munkanap egyébként. November 7-én fogadóóra is lesz 4 órától.
Jó pihenést a szünetekre!
--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------