[CikkCakk] cikk-es társadalomismeretes heti anyag

toth.juco at t-online.hu toth.juco at t-online.hu
2012. Okt. 22., H, 08:55:05 CEST

Társadalomismeret:

Japán:  --> kisfilmet néztünk! jó ha elolvassátok TK:162-169!!+ táblázatot kaptunk japánról-->

csütörtökön és pénteken projektet csináltunk AMERIKÁRÓL!!! kiosztották, hogy egy-egy pár egy témát
kap: Közép-Amerika vagy Dél-Amerika  vagy Észak-Amerika! szerintem olvassátok el a TK 174-184!
hétfőn adjuk elő a projekteket és szerintem abból már meg tudjátok érteni az anyagot! írtunk még a
füzetbe a kiselőadások menetéről!Egy hét alatt 1 és 1/2 oldalt írtunk összesen. Remélem el fogjátok
tudni olvasni az írásom! :)   Dorka