[CikkCakk] mindenféle

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2012. Sze. 6., Cs, 12:07:50 CEST

Kedves Szülők!
Szerdán (szept. 12-én)  5 órától szülői értekezletet tartunk a saját
kisiskolánkban. (2 emelet lifttel szemben). Mindenkit sok szeretettel
várunk.
Más! Két volt diákunk is Mudruczó Kornél mellett dolgozik, aki új filmjéhez
keres szereplőket. Szerdán csibe után lesz egy casting. Természetesen
minden személyiségi jogi védelemre figyelünk (fényképek nem adhatóak ki,
csak erre a célra használhatóak.) A gyerekek már tudnak róla.
Más! Egyre több gyerek hoz otthonról ebédet, viszont a még az előző
évfolyamunktól örökölt mikró egyre nehezebben bírja a terhelést. Rendre
leáll, és csak hosszas pihenés után indul újra. Azt gondoltuk, vehetnénk
egy újat, ahogy néztem 20000 Ft körül már lehet kapni olyat, ami csak
melegít. Kérdés, amire a szülőin kérnénk választ, ki az, aki 1000-1500Ft-ot
hajlandó áldozni erre a célra.
--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------