[CikkCakk] témahét

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2013. Aug. 3., Szo, 09:36:51 CEST

Kedves Szülők!

Az utolsó szülői értekezleten említettük, hogy idén az augusztusi témahét,
- az eddigiektől eltérő módon - a tanulás jegyében fog telni. A gyerekek
természettudományos terepgyakorlaton fognak részt venni (népszerűbb nevén
termtud témahét).

Augusztus 25-én vasárnap utazunk el, és augusztus 29-én csütörtökön
érkezünk haza. Másnap, pénteken nem lesz iskolai program, A tanítás
szeptember 2-án, hétfőn kezdődik.

Az utazás és a tábor részletit aug. 20. után fogjuk megírni.

--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------