[CikkCakk] Mindenféle

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2014. Ápr. 2., Sze, 20:41:21 CEST

Kedves Szülők!
Sajnáljuk, hogy kevesen voltunk ma, úgy tűnik ez a téma (kompetenciamérés
tanulságai) nem volt nagyon vonzó.
Néhány aktualitás: bár az évfolyam fogadóórája április 23-án lesz (a
tavaszi szünet utáni első tanítási nap), de mivel Nagy-Mélykuti Luca a
végzős évfolyamon patrónus, és nekik ezen a napon van az utolsó
(búcsú)csibéjük Luca a jövő héten, április 9-én tart fogadóórát.
Április 14-15-én lesz a Tavaszi fesztivál, mivel ennek szervezésért,
lebonyolításáért a mi évfolyamunk a felelős, nagyon számítunk a gyerekek
munkájára, aktív részvételére. 16-án tanárértékelés és sportnap lesz. 17-én
kezdődik a tavaszi szünet és 22-éig tart.
A ballagás április 30-án este 6-kor lesz. Ezen a napon nem lesz tanítás, de
délután 3-tól a ballagás végéig (rendrakás végéig) mindenkinek kötelező a
részvétel. Kérünk titeket, hogy a másnap kezdődő hosszú hét végére ne ezen
a délutánon induljatok el.
A témahét május 5-én kezdődik és 9-éig tart. Erről részleteket még fogunk
írni.
Előre is köszönjük a támogatásotokat!

--
Üdvözlettel: a patrónusok