[CikkCakk] Hamlet

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2014. Okt. 14., K, 20:38:11 CEST

Kedves Szülők!
Idén a második irodalom epocha témája a Hamlet. Mivel a tavalyi évadban az
Örkény Színház bemutatott egy kifejezetten jó, fiataloknak való Hamlet
előadást, azt gondoltam, ezt feltétlenül szeretném megnézni a gyerekekkel
is. Némi gondolkodás után, úgy döntöttem, kötelezővé teszem. Aki szokott
színházba járni, annak ez nyilván nem okoz problémát, aki nem, attól is
elvárható, hogy  gimnáziumi évei alatt egy-két jó előadás megnézzen. A
művel fogunk órákon foglalkozni, az előadás megnézéséhez fogok szempontokat
adni a gyerekeknek.
Mivel a Cakk kupaccal van előbb ez az epocha, az ő jegyeiket már
megrendeltem. November 24-ére sikerült 31 jegyet szerezni. A jegyek 2960
ft-ba kerülnek, szeretném, azt kérni, fizessen mindenki 3000 Ft-ot, ne
kelljen 40 ft-ok visszaadásával bajlódni. A különbözetet betesszük a
kisiskolai kasszába. Kérem, küldjétek a gyerekekkel a pénzt, esetleg holnap
a szülői klubbon is örömmel átveszem.
A Cikk kupacnak is rendeltem már jegyet januárra. Ha meglesz az időpont,
szólok.
Köszönettel: Sík Eszter
--
Üdvözlettel: a patrónusok