[CikkCakk] programok

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2015. Ápr. 13., H, 10:39:11 CEST

Kedves Szülők!
Néhány további program:* Április 22-én* *fogadóóra* lesz, szokás szerint
előző héttől (16-ától) lehet a mayoron bejelentkezni a szaktanárokhoz.
*Április 30-án* délután lesz a* ballagás*. Délelőtt nincs tanítás,  2 -re
kell jönni díszíteni, aki tud virággal, illetve mindenki ünneplős ruhát is
hozzon. A ballagás végig mindenkinek itt kell maradni. le is kell szedni a
díszítést.
*Május 3-án* (vasárnap) indulunk  *témahétre*. Szarvasra megyünk, a pontos
indulást, érkezést még megírjuk. Innen 7-én (csütörtökön jövünk haza).
Kérjük, bárkinek bármilyen problémája van a fenti időpontokkal
kapcsolatban, beszélje meg gyermeke patrónusával. Előre is köszönjük a
segítséget, együttműködést!

--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------