[CikkCakk] Fwd: tanévkezdés

Birloni Szilvia kekszilva at gmail.com
2015. Aug. 25., K, 14:36:26 CEST

---------- Továbbított üzenet ----------
Feladó: "Cikk-Cakk AKG" <cikkcakk2011 at gmail.com>
Dátum: 2015. aug. 25. 13:54
Tárgy: tanévkezdés

> Kedves Szülők!
>
> A tanévkezdéssel kapcsolatban küldünk néhány fontos információt.
>
> Az AKG - s kiskönyv digitális változatban már letölthető a honlapról,
androidos és ios - es verzióban is.

> Az idei első szülői értekezletünk szeptember 9 - én, szerdán 17:00 - kor
lesz, ahol bemutatkoznak a nyelvtanárok is, a projektről, a diákcseréről is
fogunk beszélni. A részvételetekre mindenképp számítunk!

> Az idei évben 3 nyelvi szintnyi nyelvkönyvből fognak tanulni a gyerekek,
amit év elején, egyben megrendelünk. Ezek külföldi kiadású, nem
tankönyvlistás könyvek, az egész éves csomag ára 22.000.- Ft, amit kérünk,
mihamarabb küldjetek be a gyerekekkel. Köszönjük.

> A témahét remekül zajlik, a fb - ra már töltöttünk fel képeket is!
Pénteken 16:00 óra körül indulunk vissza, előreláthatóan 18:00 és 19:00
között érkezünk az AKG - hoz, a forgalomtól függően.

--------- következő rész ---------