[CikkCakk] A1 vizsga, őszi szünet, fogadó óra

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2015. Okt. 19., H, 18:33:18 CEST

Kedves Szülők!

Csütörtökön, október 22 - én a gyerekek vizsgáznak, a nyelvi év első
vizsgáját teszik le, az A1- es szintvizsgát. 8:15 re bent kell lenniük a
teremben, tehát a szokásosnál korábban érkezzenek. Vizsgázós ruhában,
fekete - fehérben, elegánsan öltözzenek fel.

A vizsgát a nyelvtanárok még aznap kijavítják, a százalékos eredmény
legkésőbb másnap reggel bent lesz a mayorban. Az őszi szünetre a pihenés
mellé minden nyelvből fognak házi feladatot is kapni, fontos, hogy ne
essenek ki teljesen a ritmusból a 10 nap alatt. Ajánlott minden nap egy
keveset ismételni, tanulni, a szünet utáni hétfőn ismét dolgozat lesz.

A következő értékelőosztás november 4 - én, a szünet utáni szerdán lesz.
Ugyanekkor fogadó órát is tartunk, minden nyelvtanár részvételével. 17:00
és 17:30 között közös csoportfogadót tartunk, a nyelvek szerinti bontásban.
Utána 10 perces időközönként lehet időpontra bejelentkezni a tanárokhoz, a
mayoron keresztül, a megszokott módon.

A projektnaplót a szünet utáni hétfőn kell behozniuk a gyerekeknek, ezt a
határidőt is igyekezzenek észben tartani.

A szünetre, hosszú hétvégére jó pihenést kívánunk minden családnak!
--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------