[CikkCakk] Félév vége és egyebek

Cikk-Cakk AKG cikkcakk2011 at gmail.com
2017. Jan. 25., Sze, 13:13:00 CET

Kedves Szülők!
*Január 21-én* véget ért az első félév, és most már kapnak a gyerekek
félévi bizonyítványt. Sok jegy már bekerült a naplóba, de péntekig (
*jan.27)* kell minden tanárnak lezárni a jegyeket. Kérünk titeket nézzétek
a naplót!
Írásos értékelő csak a síszünet után lesz. *Síszünet: febr. 6-10,* Nagyon
kérjük, hogy mindenki a síszünetben menjen síelni! *Értékelőosztás: február
15. *
Tudjatok róla, a gyerekektől kértünk önértékelőt arról, ők hogy látják
féléves munkájukat, ehhez kaptak szempontokat is. (az évfolyam FB oldalán
megtekinthetőek).
*Február 22-én 5-től lesz szülői értekezlet*, ahol többek között beszélnénk
az árnyéktémahétről, illetve a csibeszülőin meg lehet beszélni a félév
tapasztalatait.

--
Üdvözlettel: a patrónusok
--------- következő rész ---------